mandag den 16. juni 2014

Sidste opdatering inden DK!

Hej alle, det her bliver nok det sidste i hører fra mig og også det mest ærlige indlæg hidtil. Jeg sætter mig i morgen tidlig (tirsdag) på flyet til Danmark (som først lige stopper i Chicago og derefter München før det lander i Kastrup) og for at være ærlig har jeg det direkte af helvedes til lige nu. Jeg sidder i min seng med tårer rendene ned af mine kinder og jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. Min dag i dag har bestået af alt for mange tårer, der blev grædt lidt i morges da jeg så mine bedste veninder i skolen, der blev grædt lidt mere da en af mine veninder hev sin guitar frem og sang en sang, hun havde forberedt til mig, fik også grædt lidt da jeg sagde farvel til de fleste af mine venner efter skole, men de fleste af mine tårer er på vej ud lige nu. Efter aftensmad mødtes jeg med nogle af mine bedste venner til dessert ved en isbar. De hev mig med op på taget af en skole for de synes lige jeg skulle have et sidste minde med. Derefter fulgte de mig hjem og så fik vi ellers grædt en del. Og nu sidder jeg her og ved slet ikke, hvad jeg skal gøre og kan ikke sove, så tænkte i skulle have et sidste indlæg. Jeg føler mig så ufattelig splittet og har en følelse som jeg tror kun udvekslinger kan nikke genkendende til. Jeg glæder mig selvfølgelig til at komme tilbage til Danmark og se alle igen, men det gør så fandens ondt at sige farvel til hvad der har været mit liv de sidste 10 måneder. "I'm leaving my best friends and family to return to my best friends and family".

Men væk fra det sørgelige. Mine kufferter er pakket, hvilke begge vejer 22 kg + lidt ekstra (de må veje 23 kg). De er proppet med tøj, billeder, ting og sager men vigtigste af alt, så mange fantastiske minder. Det her år har været fyldt med op og nedture! Jeg skal være ærlig at sige at de første mange måneder var hårde og jeg vidste ikke om jeg kunne gennemføre året, men pludeselig vendte det hele, og jeg fik det fantastisk. Det skal dog siges at de hårde måneder havde intet med personerne herover at gøre, det var bare en del hjemve og en stor omvætning. Men de sidste par måneder har været helt fantastiske. Jeg har fået den mest fantastiske familie herover, Seattle er udentvivl blevet min ynglings by i hele verden og jeg har fået venner for livet. Jeg ville ikke bytte dette år for noget som helst i verden, jeg har vokset så meget som person, lært så meget om mig selv og ikke mindst verdenen omkring mig. Jeg tror på jeg kan klare alt efter dette år og jeg er hundrede procent blevet så meget stærkere! 

Så tak til alle som har støttet mig igennem dettte og hjulpet mig når jeg har været klar til at sætte mig på et fly til Danmark. Specielt et enormt tak til min mor og far, i er det bedste! 

Så søde dejlige mennesker i Danmark, vi ses meget snart og jeg glæder mig! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar