søndag den 1. juni 2014

Opdatering

Efter en del klager er det nok ved at være tid til en lile opdatering. Her går det rigtig godt, lidt for godt! Jeg sætter mig på flyet om små seksten dage, den 17. juni, og lander så i Kastrup ca et døgn efter. Jeg har det rigtig blandet - jeg glæder mig helt vildt til at komme hjem til alle igen, familie og venner, men det gør også så pisse ondt at jeg skal forlade mit liv herover, min familie og venner. "I'll leave my best friends and family to return to my best friends and family".

Jeg har haft rigtig travlt de sidste par uger, da jeg var med i skolens musical - ikke verdens smarteste ide. Min veninde Audrey overtalte mig til at gøre det med hende, vi fortrød det begge big time. Musicalen vi viste var Legally Blonde. Jeg havde ingen stor rolle, dansede bare lidt i bagrunden og sådan. I går aftes var 7. og sidste fremvisning. Så de sidste to ugers tid har mit liv ca set sådan her ud: Skole fra 8 til 14.30. Mad med veninder inden vi skulle være tilbage på skolen kl. 17, så fremvisningen kl. 19. Hjemme ved 22 tiden hvor den har stået på mad og søvn. Selvom jeg lidt fortryder at have gjort det, har det været okay, jeg har lært en masse søde mennesker at kende.

For to eller tre uger siden (alle ugerne flyder lidt sammen for mig) var jeg til min første baseball kamp. The Mariners (Seattles baseball team) tabte desværre, men det var rigtig fedt. Jeg har set baseball et par gange i fjernsynet, og hold nu op var er det kedeligt, men det er noget helt andet når man er der og stemningen er helt vildt fed. Scott havde fået fat i nogle billetter på første rækker, hvilket var helt vildt! Vi sad nærmest på banen!



Sidste weekend var jeg på camping/roadtrip med min veninde Jocelyn og hendes mor og søster. Vi tog til østlige del af Washington. Det var så smukt og så anderledes end Seattle. Det var sådan lidt ørken-agtigt. Helt vildt tørt (og tomt). Vi kørte gennem en masse små byer med 20 huse or so. Helt vildt at tænke på hvordan jeg kunne have endt op i lille by (hvis man overhovedet kan kalde det det) som det, men jeg i stedet endte op i en storby (som jeg er så glad for, igen: Seattle er fantastisk).





Håber i alle har det godt!
-Stine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar