lørdag den 3. maj 2014

Sightseeing in Seattle

Hej alle
Har fået lidt klager fra Danmark om at det var lang tid siden jeg havde skrevet (vil så dog sige at det kun er 2-3 uger siden, haha), så nu får i lige en lille update.

Ugen efter vi kom hjem fra Frankrig, var jeg så heldig at have spring breakm, så jeg havde nogle søde veninder der tog mig på lidt sightseeing.
Vi startede med at tage på en lækker Kinesisk (tror jeg) restaurant, hvor de lavede maden foran os på vores bord. Derefter tog vi op i The Great Wheel, et pariserhjul i Seattle. The var ret sjovt at se Seattle from another point of view.
Fra højre: Audrey, mig, Jocelyn og Olivia
The Great Wheel med lidt byggerod
Jocelyn, Audrey, mig, Olivia. 



Et par dage efter tog Olivia og jeg på "Ride The Ducks" som pretty much er en sightseeing bus som også kører i vandet, så altså båd og bus i en.

 
Seattle fra vandet
Det var egentlig også mening at vi skulle op i The Spaceneedle som er den helt store attraktion i Seattle, men da det jo også er i Seattle betyder det også at vejret er gråt og vådt ca. 99% af tiden, så vi besluttede at vente til en weekend med lidt bedre vejr.

I dag er det lørdag og Mimi, Scott og jeg har været til et af Yales track meets. Altså løbe konkurrence,  først løb han 1600 meter og derefter 400 meter. Om et par timer tager jeg downtown og spiser aftensmad og tager derefter i biografen med Audrey.

Håber i alle har det godt, vi ses snart!
-Stine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar