onsdag den 16. april 2014

Frankrig

Så er jeg hjemme fra Frankrig igen, eller det har jeg egentlig været i et par dage nu. Det var en god tur og så dejligt at se mor og Jeppe igen. Den lille by, Nerac, hvor Mimi og Scott har deres hus er så hyggelig. Vi brugte mange timer på at nyde solen på forskellige bænke. Derudover tog vi til Bordeaux to dage, kiggede lidt i butikker, spiste frokost og sådan. Her har i lige lidt billeder
Marked i byen
Marked i byen

Nerac

Nerac

Bordeaux

Nerac

Min vætsfamilie og jeg
På torsdag, den 17. april, er der forresten to måneder til jeg sætter mig på flyet til Danmark. Jeg lander i Kastrup lufthavn den 18. juni kl. 16. Selvom det føles som hundrede år siden at jeg sidst var i Danmark er det alligevel helt utroligt at der kun er to måneder tilbage.

Den her uge er jeg så heldig at have spring break så nogle af mine veninder tager mig på sightseeing i Seattle, men det skal i nok høre mere om.

Håber i har det godt!
-Stine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar