fredag den 28. marts 2014

Hurtig update

Ja, som overskriften så fint siger får i bare lige en hurtig update, for jeg ved at hvis jeg ikke skriver nu kommer jeg ikke til at skrive noget før om 2-3 ugers tid - så undskyld på forhånd. Grunden er at vi (mine værtsforælde, værtsbror og jeg) tager til Frankrig. Tror slet ikke at jeg har fortalt jer det, men på onsdag, den 2. april tager vi afsted. Min værtsfamilie har et hus i Frankring, hvor de tager ned ca. 2 gange om året og det er ingen undtagelse i år! Så på onsdag drager vi mod Europa og vi tager hjem igen den 12. april. Det bedste ved denne tur er dog at mor og Jeppe kommer ned og besøger os! Jeg glæder mig så meget til at se dem igen og få kæmpe krammere. Så det var bare lige en mega hurtig update, men i skal nok høre meget mere om Frankrig når vi er hjemme igen. 

- Stine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar