søndag den 16. marts 2014

Gymnastics Banquet

I fredags var jeg til gymnastik banquet som basically bare er en afslutning. Efter skole tog jeg hjem til Audrey hvor vi gjorde os klar, dresscode var semi-formal. Det vil sige høje sko, kjoler og sådan, så alle var dressed up. Derefter tog vi over til en af de andre piger, Frances, hvorfra vi så tog til the banquet. Her fik vi mad, der var noget mexikansk, spagetti, kødsovs, salat og sådan - maden var ikke specielt god. Men desserten var så lækker. Der var chokolade fondue, så vi var stort set alle i himlen og spiste os mætte i skumfiduser, jordbær osv. Derefter var der awards, intet fancy.
Awards
Fra højre: Breanne, Kelly, Danielle, mig, berenice, Sarah, Felicia, Audrey, Eva, Frances, Linda. Siddende: Sophie 
Danielle og Linda 
Jeg og Audrey
Gymnastik sæsonen er nu for alvor over, det har den egentlig været i et par uger, men nu er der slet ikke noget mere. Ugerne med gymnastik har helt klart været den bedste del af mit ophold herover. Pigerne på holdet er så søde og vi har det alle så godt sammen. Vi er langt fra alle på det samme niveau, men vi fungerer bare godt sammen.
-Stine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar