torsdag den 27. februar 2014

Hawaii #4

DAG 6 
På 6. dagen tog vi til Pearl Harbour for at se USS Missouri krigsskibet.
Os alle foran skibet
Skibet inden i
Skibet indeni
Kirstine og jeg 
Washington State flaget
Efter en tur på krigsskibet gik turen videre til USS Arizona Memorial. Det var en helt vildt smukt mindested og lidt vildt at tænke på hvordan det er bygget ovenpå USS Arizona krigsskibet, som man kunne se nede i vandet.
Den rustne ting i kan se i højre er skibet. 


Der kom rigtig mange mennesker hen og spurgte os hvor vi var fra og sådan, og blev meget glade og rørte da de fandt ud af at vi var udvekslingsstudenter fra hele verden - vi fik at vide mange gange, at vi hjælper til med at sådan noget ikke sker igen, vi viser at folk godt kan være venner selvom vi ikke er fra samme land osv.

DAG 7
Den sidste dag kom desværre rigtig hurtigt, men dagen startede godt - Kirstine, Johanna og jeg besluttede at tage ud og få morgenmad, da vi var godt trætte af den ret så dårlige morgenmad på hotellet.

Efter morgenmad skulle min gruppe hike, mens den anden gruppe snorkede som vi gjorde en af de tidligere dage. Turen op til toppen af bjerget var omkring 1 mile, så det var ikke langt, men den dag var også en af de eneste hvor solen stod højt og der ikke var overskyet.
Vi belønnede os selv med shave ice efter hiking. 

Shave ice - næsten det samme som slush ice. 
Gruppebillede
Om aftenen skulle vi til en Hawaii fest. Her var der små shows, vi fik "tattoveringer", fik god mad og nød den sidste aften.
Entréen 

Aftensmad - ca 5 min efter begyndte det at øsregne


Johanna, Kirstine og jeg 
DAG 8
Mit vækkeur ringede kl. 4 om morgen, jeg stod op og smuttede så ellers ned i loungen hvor der var en bus klar til de af os der havde et tidligt fly.

Turen til Hawaii var en helt fantastisk tur og uden tvivl den bedste uge jeg har haft so far herover. Det var så fedt at være afsted med så mange der er det samme sted som en selv, ved hvad du føler og ikke bliver træt af at snakke om det. Jeg fik nogle virkelig gode venskaber og jeg er sikker på at jeg kommer til at se nogle af de andre igen. Det var næsten som at gå på efterskole for en uge igen, så fedt!

Det var så det sidste indlæg omkring Hawaii, håber i synes det har været sjovt at læse lidt om.
- Stine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar