søndag den 23. februar 2014

Hawaii #3

DAG 4 
På fjerde dagen startede vi med at køre mod Pali lookout som skulle være noget så smuk, desværre var det så tåget at vi INTET kunne se.
Derefter gik turen mod en strand, men da det var ret dårligt vejr blev det ikke til så meget solning, men vi hyggede os bestemt!


Amerikansk fodbold

"Hang loose" som er det typiske Hawaii-håndtegn
Nogle af de danske piger

Og vi får sunget national sang
Et ud af tre bryllupper der var på stranden den dag.
Om aftenen spiste vi på Hard Rock Café.
Johanna, mig og Kirstine.

DAG 5
På femte dagen blev vi splittet op i to grupper, halvdelen tog på hiking og den anden halvdel tog til en anden strand for snorkling. Jeg var i gruppen der snorklede. Alt jeg så var lidt fisk hist og her, men jeg mistede hurtigt min tålmodighed og endte bare med at ligge på stranden.

 Om aftenen gik turen til et shopping mall, hvor vi fik shoppet igennem og brugt lidt penge. Vi spiste på Bubba Gump.

Begge dage var vildt gode og vi hyggede os helt vildt - desværre gik dagene alt for hurtigt.
-Stine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar