mandag den 14. oktober 2013

They see me rollin'

Ja, jeg kommer rullende næste gang i ser mig! For hold nu op hvor spiser jeg meget og usundt(!!!). Fordi jeg ofte får klager fra Danmark (mutti) om jeg ikke skriver nok, er jeg nu kreativ og giver jer et indlæg om alt det jeg fylder mig med. I starten da jeg kom herover, var der SÅ meget mad på min tallerken, og det var slet ikke til at se hvordan de overhovedet kunne tro at lille mig kunne spise alt det - men men men... Her sidder jeg nu og kan spise alt op uden at være ved at sprænge. Det betyder så også at mine bukser er skrumpet, eller også er jeg blevet større. Ville ønske det var det første. Men på grund af skrumpende bukser bød weekenden bl.a. på shoppingtur med en veninde.

Min weekend startede allerede torsdag, da vi ikke havde skole fredag. Torsdag aften spiste jeg på Broadway, som er en gade med lidt butikker og restauranter, med tre veninder. De tog mig med til Yogurtland hvor jeg smagte frozen yogurt for første gang. Det var ret lækkert! Egentlig bare is med en masse forskellige toppings at vælge imellem. Efter det mødtes vi med et par stykker fra skolen og tog så hjem til to tvillingedrenge. Den ene af drengene spurgte (som alle andre) hvilken by jeg er fra, men alle kigger selvfølgelig bare på mig som et stort spørgsmålstegn når jeg siger Esbjerg. Men den her gang var det noget andet! "Oh, so you know EFB? The soccer team? Haha, they suck!" Den her gang var det så min tur til at ligne et stort spørgsmålstegn! Fandt så ud af at han spiller fifa og kender stort set alle hold i Danmark og nogle spillere.
Senere på aftenen blev vi så hentet af en af pigernes mødre hvorefter vi så sov sammen.
Frozen yogurt - Vanilla and Brownie taste med bla. jordbær, kiwi og chokolade. 
Fredag aften tog jeg med min hostfamily i biografen hvor vi så Gravity, med Sandra Bullock og George Clooney, som var ret god. Her fik jeg den største mellem cola jeg nogensinde har set!
Lørdag tog min hostfamily og jeg hen for at se Yales vens football game (altså amerikansk fodbold). Her gik der en spand rundt med slik hvor jeg da også lige fik fat i en slikkepind. 
Dårlig kvalitet, men en mellem strørrelse Cola. Skal dog siges at jeg langt fra drak halvdelen.


Football Game - Jeg har ikke helt forstået reglerne endnu, for mig er det bare wrestling med en bold. 

Søndag stod det på pandekager til morgenmad og så shoppingtur. Jocelyn, hende jeg shoppede med, sagde jeg skulle prøve Bubble Tea. Det er milkshake-agtig hvor der i bunden er sådan nogle små jelly-agtig kugler som smager lidt mærkeligt og er sådan lidt klistrende. Meget svært at forklare! 
Bubble Tea med vandmelon smag. 
Derudover har mig og Yale lavet cookies og spist japansk slik fra China Town. 
Hvad min morgenmad normalt består af i hverdagen. Noget æg af en slags ofte med ost og skinke og brød med syltetøj.
Så jeg ved ikke om i kan se, hvorfor det er mine bukser begynder at blive for små?
Heldigvis laver min host mom  god mad og derfor spiser vi aldrig fast food til aftensmad (kun pizza har sneget sig ind et par gange). Vi får altid noget salat eller grønsager, hvilket er ret rart!

Håber i alle har det godt!
-Stine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar