lørdag den 2. november 2013

Happy Halloween!

Bare lige et hurtigt indlæg om Halloween. Ret sjov oplevelse! Det er faktisk ret meget som man ser  det på film - går fra dør til dør og siger "Trick or treat" og huse med uhyggelig "udklædning". I skolen torsdag havde nogle kostume på, ikke mange dog. Min matematik lærer var bl.a. klædt ud som en Oompa Loompa fra Charlie og Chokoladefabrikken.
Jeg var også så heldig at få en lille slikpose i min matematik time. Det var Jocelyn der havde "sendt" den til mig. Det var et koncept de kørte på skolen hvor du kunne købe en slikpose til en ven og de ville så blive delt ud i en af timerne torsdag.
Mrs. Butler som en Oompa Loompa... 

Torsdag aften "trick or treat'ede" jeg med Yale og nogle af hans venner. Det var så sjov en oplevelse. Vi gik på et par gader fyldt med mennesker lige fra 0 år til 60 år. Nogle huse var virkelig uhyggelige med spøgelser, edderkopper, uhyggelig musik osv. Jeg var Where's Waldo, Find Holger og Yale var en panda.

- Stine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar