søndag den 17. november 2013

Nyt værelse og Hawaii

Bare lige et kort og hurtigt indlæg. 
Indtil nu har jeg boet i Zoe's værelse, som er på college. Men for at jeg kunne få mere mit eget værelse og ikke leve i hendes værelse med hendes ting osv. er jeg nu flyttet ned i det der før var gæsteværelse. Værelset er mindre, men det gør slet ikke noget - jeg er der ikke ret meget mere end når jeg sover. Men det er rigtig dejligt at have fået min eget værelse hvor skufferne ikke er fyldt med en andens ting. 
Og ja, så skal jeg til Hawaii! Den 1. til 8. februar. Det er med et rejseselskab der arbejder sammen med YFU, min organisation. Jeg glæder mig helt sindssygt! Til at være sammen med en masse udvekslinger, sol og varme!
 Håber i alle har det godt!
-Stine

1 kommentar:

  1. Ej hvor er det mega fedt, at du skal til Hawaii!!!! Det glæder jeg mig vildt meget til at høre om(er helt vildt misundelig). Så dejligt lige at følge op på, hvordan det går med dig(har glemt alt om at læse med på det sidste, ups). Regner med at sende et lille brev til dig i løbet af weekenden. Savner dig SÅ MEGET. Kys fra B

    SvarSlet