søndag den 12. januar 2014

Update

Siden sidst er der sket lidt af hvert. Det har været nytår, jeg har været på YFU weekend og så er jeg startet i skole efter en dejlig juleferie. 

Et par dage før nytår tog vi til Mt. Baker, hvor vi snowshoe'ede (har ingen ide om, hvad det danske ord er). Det var meget sjovt at prøve, men må sige at jeg holder mere af at stå på ski. 

Nytår var meget anderledes end hvad jeg er vandt til i Danmark. Jeg havde en veninde på besøg, Audrey, som jeg bl.a. går til gymnastik med. Vi spiste lækkert mad med familien og ellers så vi film med Yale og hans ven. Kl. 12 rendte vi op ovenpå og håbede på at vi kunne se fyrværkeri, det var desværre alt alt for tåget. Det er ikke lovligt her at fyrre af, så der blev kun fyret lidt af downtown - altså noget byen "fyrede af for alle". Dagen efter, d. 1. januar, var der sådan et arrangement hvor du kunne komme ned til vandet og hoppe i, så Yale besluttede med sin ven at det skulle de prøve. Jeg sprang over og brugte undskyldningen at nogle skulle tage billeder, haha. 
Et par dage efter, d. 4.-5., var det tid til mid-year orientation med min organisation og en masse andre udvekslinger. Det forgik på et hotel lidt alla Lalandia med de fedeste vandrutsjebaner. Vi var vidst 39 udvekslinger, omkring 8 fra Danmark. Det var så godt at snakke med andre udvekslinger, høre om deres oplevelser og vide at man ikke alene - lyder måske lidt sært, men virkelig dejligt at snakke med nogle der går i gennem det samme som en selv. 
Men på weekenden snakkede YFU-menneskerne bare om hvad vi kunne forvente de næste måneder, spurgte ind til vores oplevelser osv. 

Min region, altså udvekslingerne i mit område.

Alle udvekslingerne. 
D. 6. Januar startede jeg i skole, hvilket var hårdt. Det har været en virkelig lang uge med alt for lidt fri - juleferien sluttede alt for hurtigt. I den seneste uge har jeg bare været til gymnastik træning og set en af Yale's wrestling matches. 
Nu går jeg bare og tæller ned til Hawaii, det ved jeg faktisk slet ikke om jeg har fået fortalt, men den 1. februar smutter jeg en uge til Hawaii med en masse andre udvekslinger. Jeg glæder mig helt vildt til noget sol og varme og en ekstra ferie. 

Håber i alle kom godt ind i det nye år!
-Stine 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar