onsdag den 22. januar 2014

Winter Ball

Efter snart en uge har jeg endelig fået mig taget sammen til at få skrevet om Winter Ball, som er en af de formelle school dances der er. Det foregik sidste fredag, den 17. januar, men allerede før juleferien begyndte folk at blive spurgt. Da det er en formel skole fest går du med en "date", som egentlig bare betyder at i får taget billede sammen - der er ikke så meget mere i det. Jeg blev spurgt af en der hedder Michael en uges tid før juleferien, som var så sød at give mig en kage-tærte-agtig-noget (den smagte vildt godt!). Hvert andet år er det Winter Ball, som betyder at drengene spørger pigerne, og hvert andet år er der TOLO, som betyder at pigerne spørger drengene. Drengene fandt på en masse kreative måder at spørge om pigerne ville være deres date. 
Kagen jeg fik af Michael. 
Efter skole tog mig og et par pigerne hjem til en af dem og gjorde klar. Det foregår på den måde at du går i en gruppe og ikke bare helt alene med din date. Derefter tog vi om en af drengene, hvor hele vores gruppe mødtes for at få taget billeder og spise.
Pigerne i min gruppe
Drengene, en af pigerne og en lillebror som var vores tjener for aftenen.
Michael og jeg.  
Corsage

Efter billeder og mad tog vi til skolefesten. Her var vi for omkring en time og derefter tog vi hjem til en af de andre drenge. Efter det var vi nogle piger der sov ved en af pigerne (Delaney, hende der er på billedet med alle drengene).

Jeg havde en helt vildt god aften, nok en af de bedste indtil videre!

Desuden vandt Seahawks også deres seneste fodbold kamp, så de er nu videre til Super Bowl. Der er nærmest en hel anden energi i byen. Alle bygninger har noget grønt og blåt (holdets farver) og folk render konstant rundt i Seahawks trøjer. Så håber i alle vil heppe lidt! Jeg er desværre ikke hjemme når der er Super Bowl, da jeg er på Hawaii - 9 dage til jeg smutter til sol og varme!!!

Håber alle har det godt!
-Stine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar