mandag den 17. februar 2014

Miley Cyrus koncert

Som overskriften så fint siger, så var jeg til Miley Cyrus koncert i går! En af mine veninder, Olivia, havde mulighed for at få billetter rigtig billigt, så vi var tre piger der tog afsted. 
Det var så vildt, ca. 15.000 mennesker og det vildeste show nogensinde. 

Icona Pop som varmede op


 


Hvis det ikke er helt tydeligt, kan jeg fortælle at det er en seng midt på scenen. 


"Flyvende" på en hotdog
Jocelyn, mig, Olivia
Det var helt vildt så gennemført showet var. Hver gang man nåede at tænke "wow, det her er for sindssygt" kom der en hotdog, kæmpe ulv eller bil ind på scenen. Koncerten indeholdt både hendes mest crazy sange, men også stille sange - bl.a. sang hun også Jolene af Dolly Parton. Jeg prøvede at se om jeg kunne uploade videoer, men det fungerer ikke - eller også er jeg bare ikke teknisk nok. Men hvis nogle af jer går og overvejer om i skal se hende når hun kommer til Danmark, gør det! 

Der skal nok snart komme lidt mere fra Hawaii.
-Stine 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar